בקטלוג תוכלו למצוא מגוון כלים חד פעמיים מתכלים, מגוון כלים המהווה פתרון רחב ושלם לצרכים השונים של הלקוחות. ניתן לחפש לפי שם מוצר, קוד פריט, אפשרויות שימוש או סוג לקוח וחומר גלם. חלקם הם כלים מתכלים הטובים בעולם בתחומם. בנוסף יש לנו מספר דגמים גדול והמגוון ביותר שיש לשוק להציע אשר נותנים מענה לדרישות השונות והצרכנים המגוונים. כולם עומדים בתקן אירופאי או אמריקאי. אין פשרות.

באתר תמצאו צלחות מתכלות מקנה סוכר, קערות מתכלות לסלט, כוסות מתכלות לקפה בייצור עצמי ישראלי, כוסות מתכלות לשתיה קרה, take away מתכלה, חמגשיות מתכלות, סכו"ם חד פעמי מתכלה ועוד.
מגוון מוצרי אריזה וכלים חד פעמיים מתכלים המתאימים למסעדות ובתי קפה, לקייטרינג, מלונות, משרדים, חברות היי טק, לחקלאות, לבתי חולים ומוסדות. כולם אקולוגיים, מתכלים ובריאים לנו ולסביבה.

מגוון כלים מתכלים המיוצרים מבמבוק, קנה סוכר, PLA, ועמילן תירס – אשר מהווים כיום את המקורות העיקריים לייצור כלים מתכלים בעולם.
מלבד מגוון קיים ורחב אותו אנו מציעים כאן, קיימת גם אפשרות לייצר מוצרים בהתאמה אישית.
אנו עוקבים אחר התפתחויות חדשות בעולם, בתחום האקולוגי, על מנת לספק תמיד את המוצרים והטכנולוגיות המובילות ביותר. אם נתקלתם או ראיתם מוצר אקולוגי מעניין ואתם מעוניינים בו או חושבים שעלינו להכיר אותו אנא ספרו לנו על כך ויותר מנשמח לבדוק אותו.